fredag den 8. juni 2007

Ikke sket det store siden sidst

Hej igen.

Jeg har siden sidst jeg skrev, ikke spillet andet end ca. 600 hænder. Langt de fleste af dem er spillet på NL10£, og jeg er ca. 40$ oppe så det er jo egentlig godt nok.

Jeg har ikke fået spillet ret meget de sidste 2 dage, da jeg har haft en del andet at se til. Imogen skal jeg spille vigtig fodboldkamp, og det ender jo nok med druktur igen, så imorgen bliver det også begrænset mht. pokerspillet. Vi skal dog først spille imorgen eftermiddag, så jeg har da overvejet om jeg skal tage et par timer i nat på et par NL FR borde.

Jeg kan ihvertfald slutte af med at sige at projektet går rigtig godt.

Mvh.

2 kommentarer:

GusX42 sagde ...

Hvordan går det med BR og projektet?

Homerun sagde ...

Update er smidt afsted, tror dog ikke blogspot.com har opdateret så min update vises endnu, men mon ikke den kommer snart :)