fredag den 22. juni 2007

Sen update

Hej igen..

Jeg har det sidste stykke tid ikke fået opdateret min blog, hvilket der er et par grunde til.

En af grundene er at jeg har haft et par eksamner samt årsprøver at se til, disse er heldigvis overstået nu, så fra nu af står den på poker og ferie indtil næste weekend, hvor jeg tager i sommerhus en uge. Jeg har heller ikke rigtig vidst om der er nogle som følger med i hvad jeg skriver i min blog, hvilket osse er en af grundende til motivationen for at skrive blog, ikke har været til stede.

At jeg ikke har opdateret min blog, betyder ikke at jeg er gået i stå med projektet, tværtimod. Jeg har nemlig spillet en masse spændende hænder (jeg har ikke HHs pt. da de ligger på en anden computer end den jeg skriver fra nu her). Langt det meste spil er foregået på NL50, både FR og SH. Jeg har dog også spillet en masse MTTs 5-10$ buyin og jeg har spillet meget godt, synes jeg selv. Men bare for at fortælle om mit turneringsskrub, skal i da næsten høre resultaterne. Den første er en 6$ med 2XX deltagere. Da vi er 51 tilbage får jeg AA og skubber da da er en limper før mig og jeg kun har 6 bb ca. (bb=400) Jeg bliver kaldt af 99 og 97s (bigstack i bb), jeg er langt foran indtil river som er en 9er og jeg må se mig slået af en 1-outer. Den anden MTT er en 5$ også med et godt stykke over 200 med, her holder jeg til vi er 41 tilbage hvor jeg skubber min AJs og får et call af QJ (forstår ikke hans call da jeg ikke er specielt short og han risikerer det meste af sin stack, men nu er det jo poker og der kan alt ske ;-)) floppet giver ham da også en Q og så måtte jeg forlade turneringen på en 41. plads. Den tredje er en 10$ MTT med ca. 170 med. her mindes jeg ikke min placering præcis men var bedre end top 50 (omkring en 40. plads) og bb er 150 min stack er ca. 1500. en der limper før mig, jeg siger 550 med AA (skubber any flop) limper betaler som eneste floppet kommer Q85 (husker det ikke præcist men noget i den stil, han checker til mig og jeg skubber som planlagt, han tænker i bund og betaler med K5 (WTF omg ty tænker jeg) turn giver en 8er og nu kan han kun vinde med en 5er, hvad er river?...... 5... FFS rigged haha. Nå men tror i mig ikke er i velkomne til at følge mig næste gang jeg spiller, hehe. Jeg føler dog at jeg er rigtig godt med i de turneringer jeg spiller og kommer ind som favorit langt de fleste gange, det resulterede da også i et FT den anden dag i en 5$ MTT, jeg måtte dog forlade på en 10. plads så ikke det store at snakke om. Jeg føler mig dog overbevist om at der nok skal komme mange flere final tables hvor det kommer til at gå mig bedre.

Mht. til mit NLHE cash game går det heldigvis bedre, rullen er på 1750+ og jeg har optjent ca. 400$ RB (ikke så meget som muligt, men der er jo et par dage jeg ikke har spillet pga. eksamner etc.

Mvh.

1 kommentar:

Free Poker sagde ...

I appear forward to coming back to read your "Sen update" post also.
--------------------------
Visit my web: Poker sans depot & Poker Bonos & Bonus ohne einzahlung & Bonus senza deposito