tirsdag den 5. juni 2007

Lækker dag ved bordene

Igår startede jeg ud på 8 SH NL25 borde, og jeg fik en elendig start, efter ca. 300 hænder spillet havde jeg smidt ca. 3 buyins væk, det rørte mig ikke vildt da rullen allerede er meget god til NL25, men besluttedede mig derimod for at nu skulle der ske noget nyt. Jeg lukkede derfor 3 borde ned, så jeg spillede 5 borde af 2 sessions. Efter 2997 hænder spillet igår, endte jeg samlet 9 buyins oppe, og det kan slet ikke beskrives hvor glad jeg er for successen, samt mit eget spil.

Jeg spillede derfor igår med en bb/100 på 900/2997*100 = 30bb/100 (hvis jeg har regnet rigtigt selvfølgelig).

I dag står på lidt afslapning herhjemme, med lidt poker indimellem, dog slet ikke i nærheden af det antal hænder jeg spillede igår, da jeg også skal kunne koncentrere mig til endnu en årsprøve på skolen imorgen.

Mht. den samlede status, kan jeg sige at rullen med hastige skridt nærmer sig størrelsen, til at jeg forhåbentlig snart kan begynde at shotte NL50 lidt.

Hvis der er nogle der ligger inde med nogle spørgsmål, eller idéer til hvad jeg skal skrive om i bloggen, er i meget velkomne til at kontakte mig på: pohah19@gmail.com

Mvh.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Lyder godt at du har succes, fortsat held og skrub til dig ;)