mandag den 4. juni 2007

Tid til en lille update

Igår aftes spillede jeg igen lidt NL25, jeg fik en dårlig start, og smed det første buy in med 33 mod 63 på et bord der hed 36X6X. Jeg prøvede derefter at multitable 9 borde (2 FR og 7 SH), det var egentlig ikke så slemt at klare som jeg havde regnet med, på trods af at en del af bordene var turbo borde. Resultatet var heldigvis positivt, og jeg endte ca. 2 buy ins oppe på mine 9 borde. Det kræver dog lidt tilvænning, samt en noget større BR før jeg vil spille så mange borde ad gangen fast.

Jeg har i dag sovet længe, og er netope kommet hjem fra noget træningshalløj i motionscenteret. Nu vil jeg så hen og spise lidt mad, og så regner jeg med at være klar i hovedet til at spille en masse hænder i dag igen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvad er så den samlede status nu ?